본문 바로가기
음악

Senorita 가사 해석 - 카밀라 카베요 , 숀 멘데스

by 카네기 2019. 7. 8.

https://youtu.be/Pkh8UtuejGw

 

 

I love it when you call me señorita

나는 네가 날 ‘세뇨리따’라고 부를 때가 좋아

I wish I could pretend I didn't need ya

네가 필요없는 척 할 수 있었으면 좋겠어

But every touch is ooh la la la

It's true, la la la

하지만 너의 모든 손길은 

분명해

Ooh, I should be running

나는 정말 가야 하는데

Ooh, you keep me coming for you

너는 내가 계속 너에게 다가가게 만들어


Land in Miami

마이애미에 도착하니

The air was hot from summer rain

공기는 여름 비로 인해 달아 올랐고

Sweat dripping off me

나에게서 땀이 흐르고 

Before I even knew her name, la la la

그녀의 이름을 알기도 전에

It felt like ooh la la la

나는 느껴졌어 마치ohh la la

Yeah no

 

Sapphire moonlight

푸른색달빛아래

We danced for hours in the sand

모래 위에서 몇 시간 동안 춤을 췄지

Tequila sunrise

테킬라선라이즈

Her body fit right in my hands, la la la

그녀의 몸은 내 손에 들어와

It felt like ooh la la la, yeah

나는 느껴졌어 마치ohh la la


I love it when you call me señorita

나는 네가 날 ‘세뇨리따’라고 부를 때가 좋아

I wish I could pretend I didn't need you

나는 네가 필요 없는 척 할 수 있었으면 좋겠어

But every touch is ooh la la la

It's true, la la la

하지만 너의 모든 손길은

진실돼

Ooh, I should be running

나는 정말 가야 하는데

Ooh, you know I love it when you call me señorita

너는 네가 날 ‘세뇨리따’라고 부를때 내가 좋아하는걸 알잖아 

I wish it wasn't so damn hard to leave you

너를 떠나는게 너무 힘들지 않았으면 좋겠어

But every touch is ooh la la la

It's true, la la la

하지만 너의 모든 손길은

진실돼

Ooh, I should be running

나는 정말 가야 하는데

Ooh, you keep me coming for ya

너는 내가 계속 너에게 다가가게 만들어


 

Locked in the hotel

호텔방에 갇혀

There's just some things that never change

절대 변하지 않는 것들이 있어

You say we're just friends

넌 우리가 그저 친구라고 말해

But friends don't know the way you taste, la la la

하지만 친구는 그 느낌을 몰라야하잖아

'Cause you know it's been a long time coming

이 순간이 오랜만에 온거 알잖아

Don't you let me fall

날 떠나게 두지마

Ooh, when your lips undress me

Hooked on your tongue

네 입술이 내 옷을 벗길때

너의 혀에 사로잡혔어

Ooh love, your kiss is deadly

Don't stop

너의 키스는 치명적이야

멈추지마

I love it when you call me señorita

나는 네가 날 ‘세뇨리따’라고 부를 때가 좋아

I wish I could pretend I didn't need you

네가 필요 없는척 할 수 있었으면 좋겠어

But every touch is ooh la la la

하지만 모든 손길이 

It's true, la la la

분명해

Ooh, I should be running

나는 정말 가야 하는데

 

Ooh, you know I love it when you call me señorita

너는 네가 날 ‘세뇨리따’라고 부를때 내가 좋아하는걸 알잖아 

I wish it wasn't so damn hard to leave ya

너를 떠나는게 너무 힘들지 않았으면 좋겠어

But every touch is ooh la la la

하지만 모든 손길이 

It's true, la la la

선명해

Ooh, I should be running

나는 정말 가야 하는데

Ooh, you keep me coming for you

너는 내가 계속 너에게 다가가게 만들어


All along I've been coming for you

난 네게 계속 다가가고 있었어

And I hope it meant something to you

그게 너에게 특별한 의미였으면 좋겠어

Call my name, I'll be coming for you

내 이름을 부르면 나는 너에게로 갈거야 

Coming for you, coming for you, coming for you

너에게로 갈께

For you (ooh, she loves it when I come)

너에게로

For you

Ooh, I should be running

나는 정말 가야하는데

Ooh, you keep me coming for you

너는 내가 계속 너에게 다가가게 만들어

 

 

 

 

 

댓글